Гарантія
На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів", який набув чинності 13 січня 2006 року. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12)
Куди можна звернутися за гарантією?
Клієнт на вибір може звернутися:
- офіційний сервісний центр;
- компанія, яка продала обладнання;
- виробник;
Офіційний центр обслуговування. Якщо у Вашому місті є офіційний сервісний центр обладнання, що вийшло з ладу, Ви маєте право звернутися безпосередньо до сервісного центру для виконання гарантійних зобов'язань. У разі звернення необхідно надати обладнання з повною комплектацією, заповненим гарантійним талоном (якщо він передбачений виробником), товарним чеком купівлі, паспортом.
Компанія, що продала устаткування, тобто. ми) Ми завжди раді допомогти нашим клієнтам! Якщо у Вас вийшло з ладу куплене у нас обладнання, Ви можете звернутися до нашого магазину (Дніпро, Європейська 8), або надіслати обладнання Новою поштою, заздалегідь узгодивши дані щодо відправки з нашим менеджером з сервісного обслуговування.
Виробник. За гарантійним обслуговуванням Ви маєте право звернутися до виробника. Для цього необхідно написати листа на електронну адресу виробника, вказану на офіційному сайті бренду.
* Хочемо звернутися до Вашої уваги, що найшвидший спосіб обслуговування гарантії відбувається через офіційний сервісний центр.
Безкоштовне гарантійне обслуговування
Всі товари представлені в нашому інтернет-магазині мають термін гарантійного обслуговування від 6 місяців (термін гарантії визначається сервісною політикою кожного виробника окремо). Точний термін гарантії зазначено у картці товару. Товари можуть комплектуватись офіційним гарантійним талоном або може використовуватись гарантійний бланк магазину «V-COMP» (у разі, коли гарантія здійснюється за серійними номерами та не передбачається фірмовий гарантійний талон). У разі настання гарантійного випадку, клієнту необхідно зв'язатися з нашим менеджером, який допоможе вирішити поломку, що з'явилася. Гарантія не поширюється на роботу програм та операційної системи. Якщо поломка апаратна, необхідно надіслати Ваше обладнання в наш сервісний центр у Дніпро (докладніше Вам розповість менеджер). Фахівці нашого сервісного відділу діагностують обладнання на заявлену проблему (1-4 робочі дні), після чого несправну запчастину передають офіційному представнику обладнання або в офіційний сервісний центр. Дистриб'ютор / офіційний сервісний центр лагодить або змінює несправне обладнання, далі ми робимо фінальний тест і повертаємо Вам обслуговану за гарантією Вашу техніку. Транспортні послуги сплачує наша компанія! Якщо проблема не в апаратній частині, пересилання оплачує клієнт. Тимчасовий термін перебування устаткування гарантійне обслуговування узгоджується з клієнтом підставі Закону " Про захист прав споживачів " і починає фіксуватися з виявлення поломки, тобто. після тестування нашим сервісним відділом.
Якщо офіційний сервісний центр не може усунути поломку, клієнту буде запропоновано на вибір обмін на аналогічне нове обладнання або повернення коштів згідно з товарним чеком.
Обмін та повернення товару належної якості
Відповідно до статті 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримано наступних умов:
- Існують всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю);
- товарний вигляд збережено, тобто. залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді;
- Товар не використовувався.
Разом із товаром, клієнт надсилає копію паспорта та письмове звернення про повернення коштів. Від загальної суми купівлі віднімаються транспортні витрати і відповідно до законодавства повертаються кошти на банківський рахунок клієнта.
Платне післягарантійне обслуговування
По закінченню гарантійного періоду, ми намагатимемося Вам допомогти і полагодити Вашу техніку. Також намагатимемося допомогти у випадках коли товар знято з гарантії, через недотримання умов експлуатації (механічних пошкоджень та ін.). Докладніше уточнюйте у нашого менеджера з сервісного обслуговування.
Що робити при виявленні дефектів?
Надати товар до офіційного сервісного центру відповідного виробника. Сервісний центр безкоштовно здійснить діагностику товару та видасть один із трьох можливих висновків:
- обладнання має механічні ушкодження (дія гарантії припиняється)
- обладнання не має механічних пошкоджень та підлягає гарантійному ремонту (сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт)
- обладнання не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту (покупець звертається до нашої компанії з обладнанням та укладанням сервісного центру, після чого на вибір клієнта зможемо зробити заміну на новий аналогічний товар, або зробити повернення грошей за покупку)